De Xedule aanpak voor de toekomst van leren
Het onderwijs is constant in beweging en flexibiliteit is de drijvende kracht. Bij Xedule begrijpen we dat om een leven lang leren te stimuleren, het onderwijs flexibel moet zijn voor leerlingen, studenten, docenten én de maatschappij. Klinkt uitdagend, toch? Samen met onderwijsinstellingen en de gehele sector ontwikkelen we slimme, waardevolle oplossingen die deze flexibilisering opgave niet alleen mogelijk maken, maar ook eenvoudig en aangenaam.
Met Xedule maak je flexibel onderwijs mogelijk
Flexibilisering is geen 'one-size-fits-all'. Daarom helpen we jou graag om de beste aanpak te kiezen voor jouw onderwijsinstelling. Of je nu kiest voor aanbod- of vraaggestuurde flexibiliteit, bij Xedule vind je de juiste strategie. Zo richt je flexibiliteit in je onderwijsvisie in, perfect passend bij jouw situatie.

Wat betekent 'flexibel onderwijs' voor jouw organisatie?
Van visie naar praktijk
Ecosysteem voor flexibel onderwijs
- Xedule maakt gepersonaliseerde en efficiënte leerroutes mogelijk voor betaalbaar onderwijs door efficiëntere middeleninzet en het verminderen van reistijden;
- Xedule integreert met landelijke standaarden zoals EDU-V, OOAPI en partners als Magister, SOM2Day, Eduarte, Osiris, Educator, EduXchange en SBB voor een soepele, dynamische data-uitwisseling;
- Met AI signaleert Xedule knelpunten vroeg, optimaliseert processen en waarborgt privacy en security, gesteund door Visma's expertise.
- Met de Xedule suite bieden we eenduidige bronnen en overzicht voor alle opleidingen en spelen we in de toekomst verder in op deze trend, bijvoorbeeld via koppelingen zoals met RIO.


Klaar voor de volgende stap?
Wil je jouw onderwijsinstelling écht klaarstomen voor de toekomst? Wij helpen je graag. Samen met jou bouwen we aan een flexibele onderwijsstructuur die past bij jouw unieke situatie.
Jouw succes, onze missie.
Welke onderwijsambitie wil jij realiseren? Vertel het ons en zet samen de eerste stap. Met onze expertise geef jij jouw onderwijslogistiek een vliegende start.